tisdag, mars 21, 2006

 

jazz!!!!



Ja säger scooobididooo ja de va scoooobididooo badibadididibabadadoooo.... skobidobiskobidobi... Jazzen är en släkting till country & western. Minus western. Jazzen är en ljusskygg rackare men ändå en hygglig prick som inte snålar på fettet. Lita på det grabben!!! Jag tar hand om dig i vått och torrt. Du växer inte på träd pysen! Jag växer inte på träd heller ska du ha klart för det. Jag har kännt på liiiivet serru. Det svänger! Ibland äre upp ibland ner, så är det bara. Men de jävlarna ska inte ta mig levande. Och jag tänker ta med mig så många av de jävlarna som möjligt i graven. Kom och plocka bara! Kom då! Kom DÅ!!! Äru feg din jävel. VAA! VAAA!? Hahaha! Skoja bara grabben! Du kan lita på mig, ingen fara på taket. No danger on the roof vettu. Jaha, vad vill du då?

Comments: Skicka en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?