tisdag, november 22, 2005

 

DOKTORV SVARAR!!!!!!!!!!!



DOKTORN SVARAR!!!!

fråga: Vi älskar varandra fullt å djupt å ärligt å innerligt å viktigt å grundligt å seriöst å sexuellt å respektfullt å heltutantankarpåegenvinnng å rättsligt okej å utan större missöden (sjukdommar alltså... NEJNEJNEJ! inga sjukdomar) eller visst, klar det finns sjhukdommar men de har inget med detta att göra, å har de det såp är det så att de funnits med sen skjitlänge p nästan känns som en i fammiljen å det vuil du väl inte förstöra... väl? det kan du inte vilja?! Det är kärleken och solen och de har inget ont i sig, det fattar alla, bara kärlek. kär lek... hihihihi... har du tänkt på det? kär lek... hoho... vette fan när man lekte senast men man kan, ja jag vet inte när det var kärt heller... eller är jag neggo nu`JAAA! det är du. men typiskt dig faktisk! Känns ju faktiskt ganska ruttet att du ska sitta å tänka å din fars begravning när jag är kåt. Men det handlar om min FAR juh! han är död! ja, och jag r kåt, vilket känns relevant där? ööh... det är ju min far! mmmm,... ja... där ser man. ändå hur det gr om man försöker släppa tyglarna på karlarna... det blir sjuuuka undanflykter. allt för att de har så jävla svårt att få fjong på det där ventigummit de straffats med. ja fy fan! inte undra på man blir nucka. nucka å nucka förresten, om det innebär att en flock åilska småhgrabbar vill bjuda upp... jah, va fan! go ricky go ricky go ricky!!!! men när får man förklarat.,, va? njaee... inte nu skulle jag tro, ÄH! felet lagar inte det som ör fel. NEJ! felet är ju för fan männen! eller?! männen klarar för det första knappt att få upp fjongen, och om de nu skulle lyckas letar de reda på nån som sover så de kan våldta henne. dewt är för fan fakta. vetenskap.,. eller vetebskap vet jag inte... JO det är det. men ja kanskwe uinte men så är dom! helt klart. knulla dåligt med oss frodiga kvinnor eller knulla med våld unga kvinnor. taskigt läge grabben! äh! vi kan väl lebba med varandra i alla fall... är det nåmn som är på?! JA är på. Jag med. kan vi inte fixa en dildo typ i alla fall eller? jag tror det blir bättre för mig, faktiskt. på riktigt. JAJAAJjjaa vi fixart. bara plocka upp vilken stelkopererad stolpe eler stav som helkst. men glöm inte att vi har för fan ett helt arteleri av kroppsfunktioner vi kan latjolajbansploja med. var var vi föresten? jag minns inte riktigt... n¨n asnnan? naeee... det var med knull å så... opkej, men det finns ju inga grabbar. nä, tråkigt.... ska vi kolla film då? ja kan vi väl. okej, jeg är med också. Så kanskew vi kan knulla på varandra under filmen. JAAAAAA! bra idé! solongsuckersfuckers....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

DOKTORN SVARAR

Ta två alvedon och ett aslappnande kvicksilvertinktur-bad och återkom om det inte hjälpt inom två dagar.

Comments: Skicka en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?